
Tankowanie danych...
Paliwo żeglugowe MGO, zgodne z normą ISO 8217:2010 (E) stosuje się do napędów silników z zapłonem samoczynnym i opalania kotłów używanych w żegludze morskiej i śródlądowej.
Oferowane paliwo żeglugowe spełnia wymagania Warunków Technicznych Grupy LOTOS S.A. WT 10/05.
Kod CN: 27101947

| Lepkość w temp. 40ºC | mm2/s 2,00÷6,00 |
| Gęstość w temp. 15ºC | max, kg/m3 890,0 |
| Index cetanowy | min 40 |
| Zawartość siarki | max, % (m/m) 0,10 |
| Temperatura zapłonu, min | °C 62 |
| Liczba kwasowa, max | mg KOH/g 0,5 |
| Odporność na utlenienie | max, g/m3 25 |
| Pozostałość po koksowaniu (z 10 % poz. dest) | max, % (m/m) 0,30 |
| Temperatura płynięcia | max, °C |
| – okres letni 0, – okres zimowy -6 | . |
| Pozostałość po spopieleniu | max, % (m/m) 0,010 |
| Smarność, skorygowana średnica śladu zużycia amax | um 520 |
| Solwent Yellow 124 | mg/l 6,0 ÷ 9,0 |
| Barwnik typu Solwent Blue 35 | min, mg/l 6,0 |
| a ) wykonywane dla zawartości siarki poniżej 500 mg/kg | . |
| Okres letni – od 1.04 do 30.09, Okres zimowy – od 1.10 do 31.03 | . |